2009-05-01

YIU's Royal Marines crew

I used Black Scorpion miniatures for my Royal Marines crew.

J'ai utilisé des figurines Black Scorpion pour mon équipage de Royal Marines.

The miniature on the left is a converted privateer : I added a hat and a saber.
I added sleeves to the miniature on the right and modified his hat.

La figurine sur la gauche est un corsaire (privateer) converti : j'ai ajouté un chapeau et un sabre.
J'ai ajouté des manches sur la figurine de droite et j'ai modifié son chapeau.

The miniature in the middle has been converted (it's the same miniature as the one on the right). The sleeves were painted in black for Marine sergeants.

La figurine du milieu a été convertie (c'est la même que celle de droite).
Les manches ont été peintes en noir pour les sergents des Marines.


8 comments:

moipasfou a dit…

Très belle. Bravo

Bouba7 a dit…

Pfou, et vous voudriez qu'on poste des photos de nos figs après ça? j'suis dégoûté... heureusement que les black scorpion c'est pas les plus chouettes...

Het a dit…

On va les manger too cr'ew..;)

Unknown a dit…

elles sont très réussies - beau boulot !

cianty a dit…

Those are some splendid looking marines! I especially like the converted privateer. Awesome job!

Yiu a dit…

At Cianty : thanks Christian, I really appreciate as I am a fan of your blog. I asked my mates to add your blog in our links.

cianty a dit…

Oh, thanks, Yiu! :) I really enjoy all the eye candy on here. Sadly my French n'est pas bien. But fortunately photos are a universal language. :)

Yiu a dit…

Don't worry I always post in both french and english.